Job 10 van 19


Report this listing

Solliciteren



Filiaalmanager slaapcomfort


Functie

Voor de vacature van filiaalmanager slaapcomfort behoren onderstaken taken tot jouw dagdagelijks takenpakket:
  • Je stuurt jouw team van verkoopadviseurs aan, je coacht hun waar nodig & volgt nauw hun prestaties op.
Je zorgt door je dagelijkse briefings voor een efficiënte communicatie, optimale organisatie van jouw winkel en je zorgt ervoor dat deze steeds handelen met de nodige klantenservice waarvoor onze klant gekend staat.
  • Je zal zowel administratieve taken verwerken alsook commerciële doeleinden uitwerken en opstellen, je zorgt steeds voor een aantrekkelijke merchandising.
Door jouw proactieve opvolging van de KPI'S; omzet, marge, depreciatie, inventaris, omzet, .. bevorder je de resultaten van de winkel.
  • Hiernaast sta je als een echte teamplayer ook mee op de winkelvloer om klanten met verkoopadvies bij te staan en zorg je steeds voor een fijne winkelbeleving voor deze.
Je bent een ware leader by example voor jouw verkoopteam gezien je zelf er altijd tracht naar te streven een verkoop positief af te ronden.

Bedrijfsinformatie
Onze klant is actief in de Europese retailmarkt voor slaapcomfort. De keten omvat heel wat winkels. Verder is onze klant actief in de ontwikkeling en groothandel van merkartikelen in de slaapkamerbranche in Nederland, Duitsland, België, Spanje, Frankrijk, Oostenrijk, Zweden en Zwitserland. De klant streeft ernaar uit te groeien tot de absolute Europese marktleider in de retailmarkt voor slaapcomfort. De onderneming beoogt haar onderscheidend vermogen te vergroten door meer eigen marketing en product concepten in de markt te zetten.

Jouw profiel

Voor de vacature van filiaalmanager slaapcomfort behoren onderstaken taken tot jouw dagdagelijks takenpakket:
  • Je kan terugblikken op een gelijkaardige ervaring als filiaalmanager.
Heb je reeds enkele jaren ervaring in een verantwoordelijke functie in een andere sector dan ben je ook van harte welkom en luisteren we graag naar jouw motivatie!
  • Je beschikt over organisatorische vaardigheden en werkt steeds heel resultaatgericht alsook commercieel, daarnaast ben je een ware people player die mensen op een fijne manier motiveert om samen voor jullie doel te gaan.
Jouw positivisme werkt daarnaast aanstekelijk alsook zal je gezien jij een leader by example bent.
  • Je wenst fulltime te werken waarbij tevens werken op zaterdag geen probleem vorm.
  • De producten ontvangen
    De levering met de bestelbon controleren
    Producten opslaan of in afdelingen plaatsen
  • Een commerciële strategie bepalen
  • Klanten adviseren en informeren over producten
    Producten verkopen
  • De verkoopruimte inrichten en de producten in de vitrines, etalages, ... uitstallen
  • De organisatie van een verkoopeenheid ontwerpen en toepassen (uurroosters, materiaal, ...)
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Kassahandelingen uitvoeren (kassabedrag afrekenen, geld storten bij de bank, ...)
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen

Aanbod

Loon ligt tussen de 2500 - 3200 bruto MC van €6 verplaatsingsvergoeding Bij vast in dienst: Commissieloon van ongeveer 150 euro netto per maand Loon kan ook opnieuw besproken worden Ecocheques €250 / jaar

Solliciteren

ISABELLE THIELEN
003222105900

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht